Assalamualaikum & Selamat Petang

Info:

Bila tukar tayar ni tanyalah pomen tu harga tayar. Yg baharu ada RM175 @ RM185. Baik amik yg baharu, puas hati. Minta dorg bawa keluar tayar tu, nak tgk. Pomen tu pun bawaklah tayar baharu yg harga RM175.

Bila tanya tahun buatan tayar tu, muka pomen dh mula cuak. Baru dia habaq tayar tahun 2014. So apa lg kene sound lah.

"Tayar lama u jual RM175 ke? Tau x tayar ni dah expired? Mana boleh jual harga ni". Saya suruh dia p tanya tauke berapa harga tayar tu. Mula2 dorg bg RM120. Dok minta kurang sampai dpt RM105 untuk sebiji tayar. Hmmm, mm tayar korek pun dah RM80. Baik amik yg ni. So dpt lah 4 biji tayar baru dgn harga RM420 rim 15'.

Moral of story?

Sebenarnya kita selalu dok kena tipu dgn kedai tayar. Dorg akan keluarkan tayar yg lama untuk clearkn stok dn jual pada harga baru. So, kalau yg nak tukar tayar tu, berhati2lah supaya kita x tertipu.

Berikut ialah senarai kod yg patut kita tahu.

#KeretaSewaPasirGudang
#KeretaSewaJohor
#KeretaSewaJDT

🚗 Car Rental Services 🚗

Hubungi kami:

Pasir Gudang > 013-317 4000

Website : www.keretasewapasirgudang.xvpcarrental.my

Email : sales@xvpcarrental.my
...

View on Facebook
View on Facebook
View on Facebook

View previous comments

Redo je la..hehehe

1 week ago   ·  1
Avatar

Comment on Facebook

Kereta Sewa Pasir Gudang, Seri Alam - Klezcar updated their cover photo. ...

View on Facebook

Betul ke Milo mempunyai kandungan gula yang tinggi ?
Kontroversi di fb beberapa hari ni?
Apa pendapat Korang

Apa pun jangan tumpahkan MILO dalam KERETA SEWA kami ya =p

Klezcar Pasir Gudang
Taman Scientex
Office : 013-3174000
Hotline : 1300-88-4040
Blog : www.klezcarpasirgudang.blogspot.com
Email : sales@xvpcarrental.my
...

View on Facebook

View previous comments

Memang milo ada gula..sbb tu kalau milo ltk byk2 dlm cwn pstu ltk air sikit je biar pekat2 sdp minum..tabur atas roti pun sedap..ce try serbuk koko tabur atas roti langsung x sedap tawar n pahit..jauh beza..

2 weeks ago   ·  2

3 Replies

Avatar

Comment on Facebook